loading...
دانلود جدیدترین نرم افزاها
Admin بازدید : 77 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (1)

Animal Sounds for Kids یکی از جالب ترین نرم افزار ها برای کودکان میباشد. این نرم افزار نوع حیوان و صدای آنها را به کودکان آموزش میدهد. این نرم افزار دارای حیوانات سگ ، گربه ، گوسفند ، خروس ، الاغ ، گاو ، فیل ، خوک ، شیر ، اردک و خرس می باشد که با لمس کردن بر روی تصویر آن صدای آن حیوان در می آید. این نرم افزار دارای قفل کودک (اسلاید برای خروج) از برنامه می باشد.

این نرم افزار بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبین ۳ قابل نصب و اجرا می باشد.


 
Admin بازدید : 87 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

qooSaver اسکرین‌سیوری زیبا برای نمایش ساعت می‌باشد با قابلیت شخصی سازی که امکان نمایش ساعت ، روز و هفته ، وضعیت باتری و بلوتوث ، پیام‌ها و تماس‌های از دست رفته ، پیام‎های خوانده نشده‌ی Whatsapp ، زمان آلارم بعدی و… با ۴ سایز و ۷ رنگ مختلف و جذاب را برای شما فراهم می‌کند.

قابل نصب بر روی گوشی‎‌هایS60v5, S^3, Anna, Belle

 

 
Admin بازدید : 93 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

Paint Pad Touch یک نرم افزار حرفه ای است که به شما امکان نقاشی کردن و ذخیره کردن آن به عنوان تصویر را میدهد.از دیگر مزایای این نرم افزار میتوان به ویرایش تصویر اشاره کرد.سازنده نرم افزار Paint Pad Touch لقب فتوشاپ نوکیا را به این نرم افزار داده است. این نرم افزار قابل نصب و اجرا بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سری ۶۰ ورژن پنجم و سیمبیان ۳ میباشد.

 


 
Admin بازدید : 110 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

Lockscreen Buttonsیکی از بهترین لاک اسکرین های سیمبین است. در این لاک اسکرین شما میتوانید شش برنامه بالای آنلاک را با استفاده از گزینه های موجود بدون بازکردن قفل گوشی انتخاب کنید. آنلاک این لاک اسکرین را نیز میتوان به دو صورت اسلاید یا ضربه ای انتخاب کرد.

این نرم افزار قابل اجرا بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ مانند : Nokia 5800 ، Nokia 5530 ، Nokia 5230 و… می باشد که در ادامه مطلب از سایت موب پی سی میتوانید دریافت کنید.


 

 

Admin بازدید : 597 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

LockMe یک نرم افزار امنیتی است که کمک می کند تا یک رمز عبور برای حفاظت از برنامه های موجود در داخل تلفن همراه قرار دهید. کاربر میتواند قبل از قفل برنامه هایی که باید قفل شوند مانند مخاطبین، پیام ها، گالری، تماس ها، یادداشت ها، ایمیل، و … را انتخاب نماید. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه این است که اگر کسی تلاش برای بازکردن قفل برنامه ها بکند گوشی قفل شده و با رمز عبور صحیح باز خواهد شد و میتوان زمانی را معین کرد که در آن زمان تلفن همراه بطور خودکار قفل شود.

این نرم افزار بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبین ۳ قابل نصب و اجرا خواهد بود.


 

Admin بازدید : 122 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

X-plore یکی از نام آشناترین و بهترین نرم‌افزارها برای مدیریت فایل‌ در گوشی‌های سیمبینی می‎باشد که امکان مشاهده‌ی فایل‌های سیستمی را نیز به شما می‌دهد. همچنین این نرم‌افزار امکان ارسال فایل‌هایی که فرمت آن‌ها Sis , Sisx است را به شما میدهد که توسط خود گوشی امکان پذیر نیست.

قابل نصب بر روی گوشی‌های S60v3/v5 ,S^3 ,Anna ,Belle

 


 
Admin بازدید : 93 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه ۲ این بازی محبوب میمون سخنگو علاوه بر تشخیص صدای انسان و فهم بهتر سخنان با استفاده از هوش مصنوعی در طول زمان شاهد درک بهتر کلمات خواهید بود.


 
Admin بازدید : 540 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

آیا دوست دارید وقتی فایلی که با گوشی خود دانلود میکنید و آن فایل دارای پسوند Rar هست را در همان گوشی باز کنید؟ winRAR v1.01  نرم افزاری بسیار کاربردی برای سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ میباشد که میتواند تمامی فایل های rar را در تلفن همراه باز کند.از دیگر قابلیت های این نرم افزار ذخیره فایل ها در حافظه تلفن یا مموری کارت میباشد.این نرم افزار بر روی تمامی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ قابل اجراست.


 

Admin بازدید : 87 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار سیمبین وایبر viber برای گوشی های نوکیا و گوشی های دارای سیمبین و سیستم عامل آنا قابل استفاده است، با استفاده از واببر به صورت رایگان از طریق اینترنت با دوستان خود صحبت کنید، sms بفرستید، همچنین عکس برای هم ارسال کنید. این برنامه فوق العاده موبایل تاکنون برای گوشی های آیفون و آندروید مورد استفاده لود و این بار برای گوشی های سیمبیان symbian و نوکیا  nokia  S60 نیز برای دانلود Download قرار داده شد.


 
Admin بازدید : 150 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

بازیابی اس ام اس های گوشی های سیمبیان از جمله مواردی است که هرروز مشاهده می شود.

مشکل اصلی گوشی های سیمبین حافظه پایین است. بیشتر کاربران گوشی های سیمبین پیامک های خود را بر روی حافظه کارت گوشی ذخیره و دریافت می کنند به علت کمی حافضه اصلی گوشی و یا سیم کارت بعد از مدتی آنها را پاک می کنند.

حالا اگر پیامکی مهم که حاوی اطلاعاتی ارزشمند برای شماست یا پیامکی که یادآور خاطره فردی خاص است حذف شود چاره کار چیست؟

ما به شما نرم افزار SMS BACKUP رو پیشنهاد می کنیم که به راحتی می توانید اس ام اس را بازگردانی کنید.

برنامه تنها قادر به بازگردانی پیامک های inbox میباشد و برای این کار ابتدا برنامه را در گوشی نصب اجرا کرده و سپس گزینه option را زده و export را فشار دهید تا پیامک های شما همراه با تاریخ و اطلاعات بازیابی شوند.


 

Admin بازدید : 289 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

در بازی زیبای Fashion Icon شما باید بعنوان دختری که در پاریس زندگی می کند به پیشرفت خود در دنیای فشن و مد اقدام نمایید . اما برای این کار شما باید به جستجوی شهر های بزرگ پرداخته و از فروشگاه های فروان لباس های مختلف را تهیه نمایید . از تمامی لباس ها استفاده نموده و به مشهور شدن در دنیای مد ادامه دهید . ۲۳ محل در ۳ منطقه مختلف پاریس امکان انتخاب صورت و عملکرد های مختلف بر روی مو ، پوست ، چشم ها و … ، تجربه داستانی درام و … از خصوصیات این بازی می باشد . Fashion Icon بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ ، سیمبین ۳ ، انا و بل قابل نصب و اجرا می باشد .

 


 
Admin بازدید : 62 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Caribbean Islands 3D Screensaver – اسکرین سیوری جذاب و هیجان انگیز

 

Caribbean Islands 3D Screensaver نام اسکرین سیور فوق العاده جالب و جذابی است که یک محیط طبیعی زیبا و سرشار از رنگ های شاد درهم ریخته را به تصویر می کشد. دریاچه ای کوچک با انواع ماهی ها و آب زلال و شفاف که در آن ماهی های رنگارنگ و انواع گیاهان و جلبک ها دیده می شوند. در کنار این دریاچه کوچک کلبه هایی ساده هم شکل گرفته که به زیبایی این اسکرین سیور کمک زیادی می کند. این محافظ صفحه نمایش محیطی کاملا سه بعدی دارد و بی شک در این نوع اسکرین سیورها کم نظیر است. Caribbean Islands 3D Screensaver از موزیک دلنشین هم بهره می برد که در طول اجرای اسکرین سیور با هماهنگی خاصی نسبت به تصاویر پخش و اجرا می شود. سرعت اجرای این محافظ صفحه نمایش با توجه به حجم آن بسیار مناسب است .

 

 

 

 

 

 

Admin بازدید : 63 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

محیط یک نواخت و ساده ویندوز می تواند بعد از مدتی چشم هر کاربری بزند و کاربر از آن خسته شود. اما اگر از نرم افزارهای زیباساز ویندوز استفاده کنید به طور حتم هیچگاه این اتفاق نخواهد افتاد. یکی از نرم افزارهایی که می توانید عمل زیباسازی ویندوز را برایتان انجام دهد نرم افزاری کم حجم با نام Vienna Dock می باشد. این نرم افزار بر روی صفحه دکستاپ سه دایره زیبا ایجاد خواهد کرد که من بعد خواهید توانست از طریق این سه دایره به بخش های مختلف ویندوز از جمله برنامه ها، My Computer، دکمه های خاموش کردن ویندوز، کنترل پنل و ... دسترسی داشته باشید. این نرم افزار همچنین دارای پوسته های متعدد و زیبایی است که می توانید در طول فواصل زمانی از انها استفاده کنید. این نرم افزار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله XP,Vista,7,8 و ... کاملا سازگاری دارد.

Admin بازدید : 48 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!

Admin بازدید : 22 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Arclab Watermark Studio به منظور ویرایش و قرار دادن تصویر خاص، لوگو (آرم)، واتر مارک و ... بروی عکس های شما طراحی شده است تا شما بتوانید از راه مارک گذاری (امضا زدن) تصاویر، تا حدودی از توزیع غیر مجاز آن ها وسط افراد دیگر محافظت کنید. البته برای قرار دادن Watermark می توان از دیگر نرم افزار های ویرایش عکس مانند فتوشاپ نیز استفاده نمود اما استفاده از نرم افزاری مانند Arclab Watermark Studi که مخصوصاً برای این کار ارائه شده است، می تواند راهی ساده و آسان تر برای افزودن آرم یا نماد خاص با اندازه، visible و (شفافیت) transparent دلخواه به یک یا گروهی از عکس ها باشد. این نرم افزار از فرمت های تصویری مختلف و رایج پشتیبانی می کند و علاوه بر این کار ذخیره سازی را هم با فرمت و کیفیت دلخواه کاربر امکان پذیر می سازد. همچنین می توان از Arclab Watermark Studio برای انجام اموری مانند ایجاد thumbnails از تصاویر، تغییر سایز و تبدیل فرمت تصاویر استفاده نمود.

Admin بازدید : 56 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

Windows 8 Pro Activator نام یکی از معتبرترین کرکهای ویندوز هشت می باشد که نسخه جدید آن به تازگی ارائه شده است. توسط این کرک که حجم کمی نیز دارد می توانید به سادگی و تنها با چند کلیک ویندوز هشت خود را کرک کرده و ان را به صورت دائم فعال کنید. بعد از کرک کردن ویندوز می توانید از بخش هایی نظیر Personalization,Start screen,Account Picture در ویندوز استفاده کنید.

 

 

Admin بازدید : 51 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

بدون شک OpenCloner DVD-Cloner را می توان قدرتمندترین نرم افزار در زمینه کپی و ریپ دیسک های DVD دانست. این نرم افزار قادر است دیسک های DVD و DVD-RW را برایتان بر روی حافظه هارد دیسک رایانه به سادگی کپی نماید. این نرم افزار بسیار قدرتمند می تواند در کمترین مدت زمان(2-3 دقیه) عمل کپی را با همان کیفیت اصلی انجام دهد. کار با OpenCloner DVD-Cloner بسیار ساده بود و می تواند عملیات کپی را به ساده ترین شکل برایتان انجام دهد. علاوه بر انجام ریپ دیسک ها OpenCloner DVD-Cloner قادر است تا رایت دیسک ها را نیز انجام دهد. یکی دیگر از قابلیت های چشم گیر این نرم افزار قابلیت کپی کردن DVD9 بر روی یک DVD5 است.

Admin بازدید : 30 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

SoftInterface Convert Doc نام نرم افزاری قدرتمند و ساده در زمینه تبدیل اسناد مختلف به یکدیگر می باشد. این نرم افزار این قابلیت را به کاربران می دهد تا در کمترین زمان ممکن فایل های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنند. شما می توانید فایل های متنی خود را به فرمت های رایج مختلف تبدیل کنید و آن را ذخیره نمایید. این نرم افزار از فرمت های PDF, DOC, DOCX, RTF, HTML, TXT پشتیانی می کند. دارا بودن محیط کاربری ساده یکی از عواملی است که می توان از این نرم افزار به عنوان بهترین برنامه در میان برنامه های مشابه اشاره کرد. به صورت کلی شما قادر خواهید فرمت های PDF to DOC (MS Word), PDF to RTF, PDF to TXT, PDF to HTML, DOC to PDF, RTF to PDF, HTML to PDF را به هم دیگر تبدیل کنید. از دیگر ویژگی های SoftInterface Convert Doc می توان به قابلیت برنامه ریزی برای تبدیل فایلها، قابلیت انجام و ذخیره سازی تنظیمات، سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز، پشتیبانی از چندین زبان مختلف و ... اشاره کرد.

Admin بازدید : 43 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که کاربران کامپیوتر دارند دیده شدن فایل ها و صفحات اینترنتی که توسط خودشان مشاهده است به دست کسانی دیگر می باشد. همانطور که می دانید بعد از این که رایانه روشن شد هر عملی که انجام دهید در رایانه ضبط شده و تمام کاربران دیگر قادر به مشاهده آن خواهند بود. به طور حتم برخی کاربران هستند که دوست دارند این ردپاها را پاک کنند تا کسی دیگر قادر به مشاهده آن نباشد. East-Tec Eraser نام نرم افزاری می باشد که می تواند تمام ردپاهای به جا مانده از شما را به سادگی پاک نماید. این کار باعث می شود که حریم شخصی شما حفاظت شده و امنیت شما نیز افزایش یابد. این نرم افزار قادر است تمام ردپاهای به جا مانده از شما نظیر ادرس های اینترنتی، تصاویر مشاهده شده، پیغام های فرستاده شده در مسنجرها، ویدئوهای مشاهده شده و ... را به سادگی پاک کند.

 

Admin بازدید : 30 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار CoffeeCup Visual Site Designer : طراحی صفحات وب وقتی آسان می شود که به جای کدنویسی های طولانی از محط Design برای طراحی استفاده شود، اولا با استفاده از این کار هم سرعت عمل بالا می رود و هم این که آنچه را که طراحی می کنیم همان لحظه ببینیم. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که هریک قابلیت های خاص خود را داشته و می توانند به کاربر کمک کنند تا در کمترین زمان ممکن طرح های خوب را در قالب یک صفحه وب پیاده کنند. CoffeeCup VisualSite Designer یکی از این نرم افزارها بوده که می تواند تنها در محیط Design کار طراحی را به عهده گرفته و به آسانی خوردن یک آب لیوان کار طراحی را انجام داد. حتی حرفه ای های طراحی سایت که از هنر خود به عنوان شغلی پردرآمد استفاده می کنند هم قبل کدنویسی های حرفه ای از این گونه نرم افزارها برای پیاده سازی طرح موجود در ذهن خود بهره می برند و یکی از بهترین انتخاب ها همان محصول CoffeeCup است که به ساده ترین شکل ممکن می توان سایتی را طراحی کرد. CoffeeCup VisualSite Designer نرم افزاری است که به هیچ وجه نیازی به حتی یک خط کدنویسی هم نداشته و تمامی موارد در محیط Design طراحی می شود. به سادگی می توان با استفاده از Drag And Drop تمامی Object هایی را که می توان در صفحات وب استفاده کرد را در این ابزار مورد استفاده قرار داد، در کار طراحی ۷۰ طرح آماده هم در این نرم افزار گنجانده شده است تا دستان کاربر برای انتخاب بهترین طرح برای وب سایت باز باشد. نکته پایانی هم این که در کنار محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار می توان تمامی مراحل انجام گرفته از سایت را به صورت مستقیم برروی سرورهای FTP آپلود نمود، به این ترتیب سرعت در انجام کار آپلود فایل ها و همچنین ویرایش صفحات هم تا حدود زیادی بهبود پیدا می کند.

Admin بازدید : 48 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

Google Earth به شما این امکان را می دهد تا به همه جای زمین پرواز کنید و تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی ها، و ساختمان های سه بعدی، از کهکشان ها در فضای خارج از جو زمین تا ژرف دره های اقیانوس ها را ببینید. در محتوای غنی جغرافیایی کاوش کنید، مکان هایی را که از آنها بازدید کرده اید ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. نرم افزاری کارآمد که با به روزرسانی های جدید قادر است تا آخرین تصاویر ماهواره ای از فضا و البته کره زمین را به رایانه های شخصی بیاورد. ششمین نسخه از Google Earth که یکی از شاهکارهای گوگل به شمار می رود به تازگی عرضه گردیده است.ما هم خوشحالیم که جز اولین سایت هایی هستیم که نسخه Plus که کاملترین نسخه از این ابزار به شمار می رود را به صورت کامل و کرک شده در اختیار شما کاربران قرار می دهیم.
Google Earth Plus يکی از برنامه هايی است که به شما اجازه جستجو بر کره زمين را به صورت مجازی می دهد.شما قادر به پيدا کردن کشورها, شهرها ,مدرسه ها و .... در نقاط مختلف جهان و بزرگ کردن نقشه مورد نظر خود می باشيد. علاوه بر آن شما می توانيد عکس يا نقشه دلخواه خود را بر روی کامپيوتر خود قرار داره يا بر روی وب سايت شخصی خود منتشر کنيد.Google Earth Pro ترکيبی از جستجوی گوگل به همراه نقشه های گرفته شده توسط ماهواره ها و نمايش سه بعدی ساختمان ها برای نمايش هر چه بهتر جغرافيای جهان است. شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 661
  • بازدید کلی : 10,202